سالادهای رژیمی

سالادهای رژیمی

هر غذا و هر سالادی که مد نظرتان است را رژیمی کنید …
در این مقاله تعدادی غذای رژیمی و سالم آموزش می دهیم و کالری مواد را برای شما بیان می کنیم.

تعدادی از مواد خوراکی را در جدول زیر برای شما در نظر گرفتیم.

سالاد الویه

الویه هم می تواند سالادی رژیمی باشد تنها کافیست میزان مواد را کم کنید و جایگزین خوبی برای ترکیب آن پیدا کنید. برای مثال کسی که رژیم دارد به هیچ عنوان از سس مایونز در الویه استفاده نکند و الویه را با سس دست ساز خود ترکیب کند.

سس رژیمی : برای تهیه ی سس رژیمی خوش مزه برای الویه تنها به ماست، نمک، فلفل، پودر سیر، آویشن، آبلیمو یا آبغوره نیاز است این مواد را به میزان دلخواه ترکیب کنید و هم بزنید، به شما قول می دهم این سس را با هیچ سس دیگر تعویض نکنید.

سالاد سبزیجات

برای درست کردن این سالاد تنها چند دقیقه نیاز دارید. 1 بخش آب لیمو را با ۳ بخش روغن زیتون، نمک و فلفل مخلوط کنید. ترکیب حاصل را به کرفس، ریحان، پیاز کوهی، قارچ و کاهو اضافه کنید.

سالاد هویج تند

هویج رنده شده و سیر خرد شده را در ۱/۴ فنجان آب داخل مایکروویو قرار دهید تا به نسبت نرم شوند. سپس آن را از صافی رد کنید و در نهایت سیر و هویج را با آب لیمو، روغن زیتون، نمک، تراشه ‌های فلفل قرمز و جعفری مخلوط نمایید.

سالاد ژامبون

این سالاد یکی از دوستان صمیمی جوانان و نوجوانان است که به هیچ عنوان از آن نمی گذرند. برای تهیه این نوع سالاد از انواع سالادها ژامبون را خرد و سرخ کرده سپس آن را با سرکه سیب، خردل دیژیون، روغن زیتون، نمک و فلفل مخلوط نمایید حال برگ‌ های کاهو سبزیجات خرد شده را به ترکیب اضافه کنید و در نهایت روی سالاد، ژامبون و تخم‌ مرغ آب ‌پز شده بریزید تا زیبا شود.

Share this post

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *